Wednesday 23 October 2013

Tanker om bok - Henrik H. Langeland: Fyrsten - omtale kommer snart

Announcement på Facebook  Hva leser du akkurat nå? - Har nettopp begynt på Fyrsten - interessant lesing. Omtale kommer snart. (Tilføyelse: Her er den)

PS. Både Wonderboy og Fyrsten er lest, lyttet. Når jeg ikke blogger en bok med en gang den er lest, så glemmer jeg mange av tankene mine - men jeg har notater liggende, og skal prøve å få blogget denne om ikke så lenge. Jeg likte Fyrsten bedre enn Wonderboy, og vurderte den til terningkast 5. 

 Mine andre omtaler av Henrik H. Langeland:


3 comments:

  1. Gleder meg spesielt til omtale av denne, og venter i spenning!

    Akkurat nå har jeg begynt på en fantasyroman som heter "fallen" engel og er skrevet av Becca Fitzpatrick. Den hadde fått høye terningkast på bokelskere.no, så tenkte at jeg måtte gi den et forsøk :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skal se litt nærmere på disse fantasy-omtalene dine Siri - blir litt sånn "utvide sin horisont" det for meg.

      Delete
  2. Ja, den er en liten utfordring synes jeg - hovedpersonen er litt "kjepphøy" av og til - det er satt på spissen, og det er vel en del ironi inne i bildet....

    ReplyDelete