Saturday 4 October 2014

Announcement: Tanker om bok - Bøker man ser frem til å lese - Aschehoug

Hyggelig å få i postkassen - Foto:RandiAa©
Bøker jeg blogger på låner jeg som oftest på biblioteket, eller kjøper de selv - men av og til tar jeg imot fra hyggelige forlagsredaktører - så blogger jeg på det jeg rekker etter hvert. ( Eller gir de en muntlig anbefaling hvis de faller i min smak) - Men disse skal jeg lese utover høsten - Takker Aschehoug for hyggelig samarbeid.

Det har blitt en del bøker "konsumert" derfra opp gjennom årene - ser jeg har blogget på en del også, den eldste er en gammel Aschehoug utgave fra 1958 - faktisk en av mine favoritter:
Min omtale
Ellers finnes litt av hvert under "Label Aschehoug"  - Det meste er lånt på biblioteket, eller kjøpt. Men disse tre i dag var altså leser-eksemplar fra forlaget. (Jeg oppgir på bloggpostene mine dersom en bok er anmeldereksemplar)

Andre bøker fra Aschehoug jeg har blogget om, de fleste har jeg lånt på biblioteket:

2 comments:

  1. Gled deg! Alle disse vil jeg lese, Innsirkling 3 har jeg lest.:)

    ReplyDelete
  2. Ja, vet du har lest Innsirkling, Anita. De andre kom overraskende. (Nå leser jeg 4 andre samtidig, bruker lang tid på Roar sin, for jeg oppdaterer meg og leser mer rundt Trondheim under krigen. Sjekker opp en masse. Spennende.)

    ReplyDelete